Pótjelentkezés leendő első osztályosoknak – 2025.04.28.

Első osztályba készül gyermeked a 2025/2026-os tanévben?
Még nem találtad meg számára a legmegfelelőbb iskolát, ahol támogató, barátságos közegben tanulhat, fejlődhet?
Már sokat hallottál a Diákszempontról és szeretnéd gyerkőcöddel együtt megismerni a sulit?

Amennyiben a DSzP-t szeretnétek választani első osztályba készülő gyermeketek számára, úgy javasoljuk, hogy vegyetek részt a Diákszempont ismerkedő délutánján, amelyet április 28-án, hétfőn 15:30-tól tartunk!

A délután folyamán játékos feladatok segítségével vizsgáljuk meg a legfontosabb iskolaérettségi szempontokat.

Az egyes foglalkozások körülbelül 35-40 percesek lesznek, köztük rövid szünetekkel.

A program 15:15-kor regisztrációval indul és várhatóan 17:00 óra körül ér majd véget.

Mivel mozgásos játékos feladatokkal is készülünk, kérünk, hogy kényelmes ruhát és váltócipőt is hozzatok.

Annak, hogy gyermeked nálunk tudja kezdeni a 2025/2026-os tanévben az 1. osztályt, mindenképpen feltétele az ismerkedő foglalkozáson való részvétel.

Kérünk, hogy szülőként mindenképpen tájékozódj iskolánkról a délutáni foglalkozás előtt – amennyiben még nem jártál nálunk felvételi tájékoztatón, úgy arra kérünk, hogy írj nekünk, és szívesen küldünk bővebb tájékoztatást.

A foglalkozást követő napokban értesítünk benneteket az ismerkedő délután eredményéről.

A válogatón való részvétel nem jelent automatikus felvételt az első osztályba.

Jelentkezési határidő: 2025. április 25.

Év közben váltanál? Jelentkezz próbahétre

Amennyiben nem első, vagy kilencedik osztályba jönnél, és van az adott osztályban szabad helyünk mindenképpen egy próbahét során ismerjük meg egymást. Itt kölcsönösen meggyőződhetünk róla, hogy valóban megfelelő-e nektek a diákszempont szemlélete. A próbahétnek költség és kötelezettség mentes.

Kérdéseid lennének?

Tedd fel nekünk kérdéseidet, örömmel válaszolunk.

További események

A gyermekek önállóságát és látásmódját fejlesztjük

Nálunk minden gyerek aranyos, fontos és ügyes, függetlenül attól, hogy egy adott tantárgyból éppen milyen teljesítményt nyújt.